En lille reminder om konkurrencen og skønne forårsbilleder fra denne skønne søndag

Jeg håber at du har haft en lige så skøn forårsdag som jeg har? Jeg vågnede op uden tømmermænd, trods bytur lørdag, mødtes med en veninde inde i byen, spiste noget morgenmad (på et sted jeg ALDRIG vender tilbage til), gik en lang tur på Christianshavn i forårssolen, kiggede lidt på verdens mindste loppemarked (én stand), tog ud og kiggede på alle de seje, ikke-lige-så-kuldskære-surfer chicks surfe i det meget kolde vand, drak en kaffe med veninden og tog endelig til sidst ud for at kigge lidt på biler (jeg skal have en ny). Den skønneste dag man kan forestille sig :)


Surf på Sylten

Skønne Christianshavn

Christianshavn


Husk at du kan være med i konkurrencen om denne skønne middag og ølsmagning. Det eneste du skal gøre er at tage et billede der afspejler din passion, og vedlægge et par ord om den. Så har du chancen for at vinde mig som borddame :)



Kommentarer

Populære opslag